פוליביד בחזית הבנייה הירוקה

חברת פוליביד מספקת פתרונות בידוד איכותיים ומתקדמים של בנייה ירוקה, עם מוצרים קלי משקל שפשוט לשנע ולהרים אותם, בעלי תכונות תרמיות מעולות. מדובר במוצרים שאינם פולטים רעלים וקרינה בעת השימוש, ניתנים למחזור בהליכי ייצור ושימוש כאחד, וזוכים להערכה רבה בקרב גופים ואנשי מקצוע בענף.

בניה ירוקה בישראל ובעולם

הפרת האיזון האקולוגי בגין שימוש מוגבר במשאבים טבעיים, ייצור פסולת בלתי מתכלה ופיזורה, פליטת קרינה וזיהום ועוד, העלתה את המודעות לאיכות הסביבה בעולם המערבי והגדילה את הפעולות והתקנות בנושא. בין היתר, המודעות לבעיית הסביבה ניכרת בגישות בניה חדישות וירוקות, בהיות תעשייה זו אחראית על עד חמישים אחוז מנזקי הסביבה עקב צריכת אנרגיה, שימוש במשאבים וחומרי גלם, ופליטת גזים המפרים את האיזון האקולוגי.
גישות בניה ירוקות מיועדות ליצור סביבות מגורים נוחות ובריאות השמות דגש על פגיעה כמה שיותר קטנה בסביבה. הבניה מושתתת בין היתר על חומרים ידידותיים לסביבה, העדפת חומרים ממוחזרים ואו מתכלים, ותכנון מבנים חסכוניים בצריכת אנרגיה.

תקני בניה ירוקה בישראל

במדינת ישראל נקבעו בהליך מזורז תקנים של בנייה ירוקה על ידי מכון התקנים, משרד להגנת סביבה ומשרד השיכון. תקנים אלו כוללים מרכיבים והיבטים שיש להתייחס אליהם בעת בניה ירוקה כמו אנרגיה, חומרי בנייה, אקוסטיקה, שטחים פתוחים, מחזור מים, פסולת, כיווני אוויר ואור ועוד. היבטים ומרכיבים אלה משתנים בהתאם לסוג ואופי המבנה, בין אם בניין מגורים, בניין תעשייתי או מסחרי, משרד, מבנה ציבור, בית חולים וכו’. כמו כן מושם דגש מיוחד על היבטי חיסכון אנרגטי, למשל על ידי מערכות אנרגיה סולאריות או בעזרת אמצעי בידוד תרמיים יעילים ומתקדמים.

פתרונות בידוד ירוקים

פתרונות בידוד ירוקים שחברתנו מספקת מורכבים ממספר היבטים סביבתיים, הכוללים:
לוחות הבידוד שלנו מיוצרים בהליכים חסכוניים באנרגיה וכוללים אפשרות למחזור וניצול של שיירים.
שימוש בחומרי בידוד קלי משקל המקטינים כמויות נחוצות של משאבי פלדה ובטון, וכן חוסכים באנרגיה הנדרשת עבור שינועם והרמתם.
פתרונות המספקים רמה גבוהה של בידוד תרמי למעטפת הבניין, חוסכים בצריכת אנרגיה לצורכי קירור וחימום ומצמצמים פליטת פחמן דו חמצני, במהלך החיים במבנה
חומרי בידוד שאינם פולטים רעלים או קרינה.
פתרונות בידוד תרמי המספקים גם פתרונות בידוד אקוסטי.

פתרונות בידוד ירוקים מבית פוליביד

לפתרונות בידוד של בנייה ירוקה, קבלת עוד מידע ויעוץ מקצועי בנושא
צרו קשר עם חברת פוליביד או התקשרו לטלפון 08-6408555
או במייל marketing@polybid.co.il.