(רנדופן) לוחות פוליפאן

לוחות פוליסטירן בשיחול,מונעים מעבר אדים

מק"ט 38-0300-920

היתרונות של לוחות פוליפאן (רנדופן):

  • לוחות בצפיפות זהה לפוליסטירן מוקצף מיוצר מגרגרים מבודדים טוב יותר באותו עובי.
  • חוזק מכאני בצפיפות זהה לפוליסטירן מוקצף הרגיל גבוה יותר.
  • אחוז ספיגת מים בטבילה מלאה נמוך מ 0.07%.

מהם השימושים של לוחות פוליפאן (רנדופן):

  1. בנייה ירושלמית – חיפוי קירות חיצוניים באבן טבעית או מלאכותית בשיטה הרטובה בהתאם לתקן 2378 חלק 2 בשיטת בנייה (בין קיר הרקע והאבן מיישמים טיט משוריין ברשת פלדה שמקובעת בעזרת מיתדים – דיבלים בתדירות של 60/60 ס"מ לפחות ובהתאם לתכנון הקונסטרוקטור של הפרויקט).
  2. בידוד קירות חוץ – יישום לוחות פוליפאן\רנדופן מבפנים בשילוב מערכת לוחות גבס עם פרופילי מתכת לפי תקן 1490.
  3. בידוד תרמי של רצפות – כאשר בונים בשיטות המתועשות דוגמת "שיטת ברנוביץ'" שקירות החיצוניים מבודדים מבפנים בעזרת לוחות פוליפאן\רנדופן משולבים מערכת לוחות גבס או בעזרת לוחות פוליאש עם גמר טיח גבס, נוצרים גשרים תרמיים במפגש בין הקירות חוץ האלמטים האופקיים (רצפות ותקרות ביניים) שנדרש לבודד בעזרת השענת לוחות בהיקף קירות חוץ מעל הרצפות הבטון ובתחתיתן משלבים לוחות פוליאש בעת יציקתן.
  4. בידוד קורות יורדות ומרתפים – לאחר יציקת קורות קשר של בניינים, קירות מרתף או תשתיות תת קרקעיות דוגמת מובלי מים או תקשורת מיישמים מערכת איטום בטומני על בסיס מים ומצמידים במיידית לוחות פוליפאן\רנדופן לצורך בידוד תרמי והגנה על האיטום.
  5. בידוד גגות שטוחים – בטרם יישום בטון קל (בטקל) , פורסים יריעות ניילון על פני גג בטון מוחלק עם חפיפה, פורסים לוחות פוליפאן\רנדופן בהתאם לדרישות יועץ/ת בידוד התרמי, מיישמים בטקל, מבצעים מערכת איטום בהתאם לתקן 1752.
גובה 2
רוחב 60
עומק 125
יחידות פר מארז 20