תיבות קלקר למזון

חזרה לרשימה
מידע

צידניות קלקר לאחסון ושינוע מזון

תיבות מזון הן האמצעי היעיל ביותר, הנוח ביותר והבטוח ביותר לשינוע מזון בעל רגישות לשינויי טמפרטורה. מזון מבושל, מוצרי חלב, גלידות, עוגות, משקאות קרים – את כל אלה ניתן לאחסן בצורה מסודרת ומרווחת בתוך תיבת מזון אחת, לסגור אותה בקלות בכדי ליצור חלל מבודד לחלוטין וליהנות משעות ארוכות של שמירה על המזון על פי הכלל החשוב – קר נשאר קר, חם נשאר חם והכל נשאר טרי.

תיבת מזון – למה היא מיועדת?

תיבת מזון היא למעשה קופסת קלקר גדולה עשויה פוליסטירן מוקצף (קלקר), שתוכננה להכיל מזון בטמפרטורה קבועה, ללא תלות בטמפרטורה האמביינטית שמחוץ לתיבה. תיבות מזון של פוליביד מגיעות בנפחים שונים, החל מנפח של 4 ליטר בלבד ועד נפח של יותר מ-50 ליטר, מה שהופך אותן לאמצעי שינוע יעיל ורלוונטי למגוון סיטואציות של הובלת מזון – צידנית לפיקניק משפחתי, קופסת אוכל לבית הספר, שינוע מזון במתחמי צימרים, שינוע מזון לאירועי חוץ, שינוע מזון לארוחות משפחתיות וכן הלאה.

 קלקרים להובלת מזון – בידוד מושלם

בכל הובלה שאנו מבצעים, ישנה חשיבות לשמירת משקל מינימלי של תכולת ההובלה. במקרה של הובלת ושינוע מזון, ישנה חשיבות רבה עוד יותר לשמירת הטמפרטורה של המזון, כך שמזון חם יישאר חם ומזון קר יישאר קר לאורך כל תהליך השינוע. קלקרים להובלת מזון מספקים בדיוק את הפתרון המיטבי לשני הצרכים הללו: הם קלי משקל והם מבטיחים בידוד תרמי מושלם של תכולת התיבה. בנוסף לכך, שומר הקלקר על התכולה מפני חבטות, זעזועים ועומס משקל בתהליך השינוע.

 ייצור ארגזי קלקר למזון

חברת פוליביד, החברה המובילה בישראל בפיתוח מוצרי בידוד ואריזה, מציעה קלקרים להובלת מזון עשויים פוליסטירן מוקצף, שהוא למעשה קלקר סטנדרטי וכן, פוליפרופילן מוקצף (EPP) שהוא פולימר חזק, בעל תכונות בידוד גבוהות ועמידות בתנאי רטיבות. פיתוח תיבות המזון של פוליביד מושתת על מספר ערכי יסוד, שנשמרים בכל דגמי תיבות המזון של פוליביד בכל נפח ומידה:

  • בידוד מיטבי של חלל התיבה ושמירה על טמפרטורת המזון
  • עמידה בתקני אריזות מזון מחמירים
  • קלות נשיאה, שינוע והובלה
  • חוזק מבני גבוה ועמידה בעומסי משקל וחבטות
  • סגירה מאובטחת הרמטית ופתיחה פשוטה באמצעות מכסה מותאם לתושבת

חברת פוליביד מציעה סדרה של עשרות דגמי קלקרים להובלת מזון בעלי מפרטים טכניים מגוונים של עובי דופן, מידות אורך, רוחב ועומק ונפח פנימי. באפשרותכם לבחור את התיבות המתאימות לכם בהתאם לצרכי השינוע ואחסון המזון שלכם ולהיות בטוחים שבכל אחד מן הדגמים, תוכלו ליהנות מכל ערכי היסוד בהם עומדים כל מוצרי הבידוד של פוליביד.

 טכנולוגיה מתקדמת בשירות אחסון המזון

ארגזי קלקר למזון של פוליביד מבוססים על תהליך פיתוח ארוך בתחום של טכנולוגיית החומרים, תהליך שבסופו ניתן לייצר קופסת קלקר גדולה, שעומדת בכל ההבטחות של בידוד גבוה, התאמה למזון וקלות שינוע ושימוש. בין הדגמים המתקדמים בקטגוריה זו אפשר למצוא את הדגם הייחודי של צידנית קלקר שחורה, הקרויה גם תיבת Polytherm ומיועדת במיוחד לגסטרונומים וחברות קייטרינג, כמו גם לכל משימת אחסון או שינוע מזון. התיבה עשויה מפוליפרופילן מוקצף (EPP), שמעניק לדפנות ולמכסה התיבה גמישות רבה, אוטם אותה לחדירת נוזלים ולחות ומעניק לה חוזק מבני רב, בין היתר גם בזכות האלסטיות של ה-EPP.

 אפשרויות התאמה אישית

אם לא מצאתם קופסת קלקר גדולה או צידנית קלקר שחורה שמתאימה לצרכים שלכם, חברת פוליביד מציעה לכם את האפשרות להזמין תיבות מזון בהתאמה אישית על פי דרישות הלקוח. הצוות המקצועי של פוליביד יסייע לכם בתכנון ועיצוב התיבה הדרושה לכם ובהוצאתה לייצור במפעלי הייצור המתקדמים של פוליביד.