קלקר בהזמנה אישית

חזרה לרשימה
מידע

אריזות מוצרים באמצעות פוליסטירן מוקצף - קלקר בהזמנה אישית

שירות קלקר בהזמנה אישית של פוליביד, מאפשר לכם להזמין פתרונות אריזה מקלקר בהתאמה מלאה לצרכים ולדרישות שלכם ובכל מקרה בו אינכם מוצאים מוצר מדף מתאים בשוק. ייצור פתרונות אריזה מפוליסטירן מוקצף, או בשמו העממי 'קלקר', מבוצע היום בהתאמה לצרכים גנריים הקיימים בשוק ובהתאם לכך מוצעים מוצרי מדף גנריים במידות גנריות, נפחים גנריים ותצורות גנריות. ואולם, תפקידו של הקלקר הוא לעטוף את המוצר ולספק לו מעטפת של הגנה מפני חבטות, עומס משקל וזעזועים ולכן עליו להתאים בצורה מושלמת לתצורת המוצר אותו הוא עוטף. חומר זה מספק רמה גבוהה ביותר של הגנה למוצרים ארוזים בו מפני זעזועים, תנודות, חבלות, מכות וכדומה. הוא מבטיח את שלמות המוצר והגעתו בבטחה ליעדיו השונים, בין אם מהמפעל לגורם משווק, ובין אם מהגורם המשווק לבית הלקוח.

חברת פוליביד, יצרנית מוצרי הבידוד והאריזה מקלקר המובילה בישראל, מביאה אליכם את הבשורה של קלקר בהזמנה אישית – ייצור קלקר בהתאמה אישית לצרכי הלקוח ועל פי כל הפרמטרים הבאים: מידות אורך, רוחב ועומק, נפח, תצורה, גיאומטריה, עובי, צפיפות וגוון. באמצעות מערכת הדמיה תלת ממדית, תוכלו לעצב עם הצוות המקצועי של פוליביד את אריזת הקלקר המתאימה למוצר שלכם כמו כפפה ליד ולהביאה לייצור במערכות הייצור המתקדמות של פוליביד.

פוליביד היא אחת היצרניות היחידות בישראל שמציעה את האופציה של הזמנת קלקר בהזמנה אישית. שירות זה מתאים לייצור אריזות למוצרי אלקטרוניקה, קוסמטיקה, פרמצבטיקה, רכיבי ייצור ותעשייה ועוד. לרשות פוליביד סט מלא של יכולות מקצועיות משלב התכנון, דרך שלב העיצוב ועד שלב הייצור של פתרונות מותאמים אישית לאריזות קלקר לכל מטרה ותוך עמידה בכל התקנים הרלוונטיים ללקוח.

כמו כן, במסגרת שירות קלקר בהזמנה אישית, תוכלו להזמין פתרונות בידוד ופתרונות בניה קלה מותאמים אישית בכל מקרה בו אתם מעוניינים להשיג רמת בידוד גבוהה יותר מן המקובל בשוק או במקרים בהם נדרשים לכם פתרונות בידוד בעלי תצורה, גיאומטריה או מאפיינים הנדסיים, שאינם קיימים במוצרי המיינסטרים המוצעים בשוק.

אריזות מותאמות למוצרים

מוצרים שונים דורשים אריזות  שונות ומגוונות, בעלות דרישות אסתטיות וטכניות בהתאם למוצר: הגנה מפני פגיעה במוצר הנארז, אופי ההובלה (קשוח, עדין), רגישות המוצר לשינויי טמפרטורה, הובלה בתנוחות שונות של המוצר וכד’.

יצרנים רבים בארץ ובעולם בוחרים להשתמש בפוליסטירן המוקצף (קלקר) כמרכיב מרכזי בתצורת האריזה של מוצריהם.
הקלקר מקנה למוצר הגנה מצוינת בפני מכות הולם ותנודות, בזכות יכולתו לספוג מכות וזעזועים בצורה הטובה ביותר, ומבטיח שמירתו עד הגעתו לבית הלקוח.

פוליביד בשיתוף פעולה עם מתכנן האריזה של הלקוח ו/או מתכנן המוצר, מתכננים ומביאים לידי ביצוע את האריזה המושלמת עבור המוצר שלך, כדי להביאו בצורה המיטבית ליעדו.

מגוון סוגי אריזות

חלק מהותי בשרשרת הייצור הינו אופן אריזת המוצר, המאפשרת את הובלתו ושינועו בבטחה, לצד מענה שלם לדרישות טכניות ואסטטיות. חברת פוליביד מספקת מגוון סוגים של אריזות עבור צרכים של ענפי תעשייה שונים. האריזות מסופקות בהתאמה מלאה למאפייני המוצר הנארז, רמת רגישותו, מאפייני ההובלה ועוד. 

הזמנת אריזות בהתאמה אישית

להזמנת אריזות בהתאמה אישית מלאה, ולקבלת עוד מידע ויעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת פוליביד בטלפון 08-6408555 או במייל marketing@polybid.co.il.