קופסאות קלקר לגלידה

חזרה לרשימה
מידע

אריזות קלקר לגלידה של פוליביד – בידוד מושלם לאורך זמן

כולם אוהבים גלידה, אבל רק בתנאי אחד: שהגלידה נותרה קפואה מהרגע בו היא יצאה מפס הייצור ועד הרגע בו היא נכנסת לפינו. עליית טמפרטורת הגלידה מעל 0°C, אפילו לרגע קצר, תגרום לאובדן מרקם, ערבוב טעמים וצבעים ופגיעה בטעמה המקורי של הגלידה. קופסאות קלקר לגלידה של פוליביד מיועדות להבטיח בדיוק את זה – שמירת הגלידה בטמפרטורה נמוכה מ-0°C לפרקי זמן ממושכים במיוחד. 

מוצרי גלידה הם מוצרי מזון בעלי רגישות גבוהה במיוחד לשינויי טמפרטורה. רגישות זו מחייבת אריזה של מוצרי גלידה בטמפרטורת קיפאון מתחת לאפס באופן רציף לכל אורך חיי המוצר שלהם. משימה זו הופכת להיות מאתגרת במיוחד לאור העובדה שמוצרי הגלידה עושים דרך ארוכה מפס הייצור ועד לאאוטלט הקמעונאי בו הם נמכרים ומשם לביתו של הצרכן וכל זה, לרוב בתנאים של אקלים חם במיוחד.

חברת פוליביד, שחקנית מוצרי הבידוד המובילה בישראל, פיתחה עבורכם את פתרון האריזה האולטימטיבי למוצרי גלידה, פתרון שנשען על כל עקרונות הבידוד המקצועיים הבאים:

  • אריזות פוליסטירן מוקצף (קלקר) צפוף ועבה
  • אריזות קלות משקל ובעלות מקדם בידוד גבוה במיוחד
  • טווח טמפרטורות רחב – -20°C/+85°C
  • עמידה מלאה בתקני אריזות מזון והובלה בקירור
  • בטוחות לאחסון במקפיא
  • מכסה וגוף נפרדים – סגירה הרמטית ופתיחה נוחה
  • בעלות חוזק מבני רב למניעת קריסה בחבטות או תחת עומס משקל
  • מבחר עיצובים, גדלים ונפחים לאחסון קמעונאי וצרכני – 500-1,500 סמ"ק

דגמי קופסאות קלקר לגלידה של פוליביד

אריזות לגלידה של פוליביד פותחו במטרה לתת מענה אופטימלי לצרכים פונקציונליים באחסון ושינוע מוצרי גלידות מחד ולצרכים שיווקיים במכירה לצרכן מאידך. בהתאם לכך, מציעה פוליביד אריזות קלקר לגלידה בנפחים גדולים של 1,280-1,500 סמ"ק, קופסאות קלקר קטנות בנפחים של 500-930 סמ"ק וכן אריזות פוליביד מעוצבות ומעוטרות בעלות רפידה פנימית למכירת גלידה בטייק אוויי לצרכן. 

אריזות גלידה בעיצוב חכם

רכיב מהותי בפיתוח קופסאות קלקר לגלידה של פוליביד עוסק בתצורת ועיצוב האריזות, הן כמענה לצרכים אסתטיים והן כמענה לצרכי אחסון ושינוע. בפוליביד תוכלו להזמין קופסאות קלקר קטנות לגלידה בעלות עיצוב משופע ופני שטח מוקשים ומבריקים בעלי דוגמא עיצובית יצוקה. תצורה זו, היא לא רק אסתטית ושיווקית יותר, אלא גם מאפשרת ערימה של אריזות זו בתוך זו במטרה לחסוך בנפח האחסון של הקופסאות בבית העסק.

תוכלו להזמין גם אריזות קלקר לגלידה בתצורה מלבנית במידות שונות. אריזות אלה מתאימות לשינוע גלידות בצורה יציבה תוך ניצול מרבי של נפח האחסון ברכב ההובלה ואף מותאמות לאריזת עוגות במידות הקלאסיות של תבניות אינגליש קייק.

למי זה מתאים?

קופסאות קלקר לגלידה הן פתרון האריזה האולטימטיבי עבור מוצרי גלידה ועל אף שגלידות מיינסטרים רבות נמכרות היום באריזות פלסטיק סטנדרטיות, זהו לא פתרון שיכול להתאים לשינוע ואחסון גלידות בתווך שבין היצרן לבית העסק ולא לגלידריות או מותגי קצה עליון, שמעוניינים לשדר ערכי בוטיק של איכות וטעם.

אריזות הקלקר של פוליביד לגלידות, מהוות היום את פתרון האריזה והאחסון המוביל של יצרני מיינסטרים ויצרני גלידות בוטיק ואת הפתרון האולטימטיבי למכירת גלידות בגלידריות מובחרות בכל רחבי הארץ. צוות המומחים של פוליביד עומד לרשותכם בכל עת בכדי לסייע בבחירת האריזות המתאימות לכם ביותר, הן בכפוף למטרות הלוגיסטיות והן בכפוף למטרות השיווקיות והצרכניות שלכם.

לרשותכם מבחר פתרונות אריזה מקלקר למוצרי גלידה, המגיעים במידות שונות ועיצובים שונים ועומדים כולם בסטנדרטים גבוהים של בידוד, חוזק מבני ועמידה בתקני מזון.