כיצד לשדרג את תהליך הבנייה בתוך הבית?

שיטת אקוטק לבנייה מהירה של קירות פנים, נותנת מענה לצרכי השוק

התייקרות בענף הבנייה מצריכה פתרונות להוזלת וייעול תהליך הבנייה

בשנים האחרונות סובל ענף הבנייה ממחסור בכוח אדם, כתוצאה מכך עלויות השכר של הפועלים מתייקרות. בנוסף, היזמים, נוטלים ליווי מהבנקים, ועל כן יש להם מוטיבציה לסיים את הבנייה ולמסור את הדירות בזמן קצר ככל שניתן. מגמות אלו משפיעות על תיעוש הבנייה – כלומר על שימוש בשיטות בניה מהירות יותר לביצוע. עד כה תיעוש הבנייה נעשה בעיקר בקירות החיצוניים של המבנה, אך המציאות מחייבת תיעוש גם ברכיבי המבנה האחרים.

לוחות בטון מוכנים להקמת מחיצות פנים מאפשרים בנייה מהירה ואיכותית

בשנים האחרונות נעשה בארץ שימוש בשיטה מתועשת לבניית מחיצות פנים – שיטת אקוטק. השימוש בשיטה זו תורם לקבלת מחיצות עשויות קירות בטון חזקים ויציבים. הלוחות מבודדים מרעש, בעלי עמידות באש וידידותיים לסביבה. הם מועדפים גם על הקבלנים ומגיעים עם פרופיל שקע-תקע המאפשר התקנה פשוטה ומהירה. בזכותן של תעלות מובנות בתוך פרופיל הלוחות מתאפשרת העברת צנרת חשמל ומים ללא צורך בחריצה. הם גם אינם דורשים יישום טיח, אלא שפכטל בלבד. כמו כן, לוחות האקוטק מסופקים בגודל מותאם לגובה הקומה ובכך חוסכים פחת של החומר.

לוחות אקוטק מבודדים טוב יותר, עמידים וחזקים

לוחות בטון למחיצות פנים מאפשרים פתרון מוצלח, מבודד מרעש, שיאריך שנים ויעמוד בפני עומסים, רטיבות ואש. בנוסף, זהו פתרון קל ומהיר להתקנה, אשר חוסך זמן ועלויות בתהליך הבנייה תוך מתן תוצאה טובה יותר.

למידע נוסף על אקוטק לחצו כאן